5 saker ni kanske inte vet om mig...

Tjo på er!
 
Eftersom jag ska iväg tösen idag och mest troligen lär vara galet trött när jag kommer hem. Därför tänkte jag att det får bli ännu ett lite roligare inlägg här på bloggen. Jag har ju återigen lyckats få ihop fem stycken saker få vet om mig. kramiz<3
 
♥ Gillar inte att sova med örhängen på mig, så tar alltid av dem innna jag bäddar ner mig.
 
♥ Jag använder alltid stödstrumpor när jag går ut såhär års för att förbättra min dåliga blodcirkulationen i fötterna.
 
♥ I tonåren hade jag väldigt långt hår ungefär 75 cm.
 
♥ Mitt favorit godis är Mentos Fruit och den blå polly påsen. Kexchoklad går också alltid ner!
 
♥ Som liten slog jag ut en mjölktand såpass illa att min permanenta tand under också skadades. Jag lever nu med en skönhets fläck på ena framtanden som alltid lär påminna mig om att man ska ta det försiktigt när man står på stolar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0