♥Veckans Hiss & Diss♥

Hej på er!
 
Då har ännu en vecka gått och tiden bara flyger iväg. Jag har haft otroligt mycket stöd av mamma som suttit med mig när tårarna runnit som mest på nätterna. Sen har jag även haft 2 syskonbarn här ett par dagar var, så har inte behövt känna mig ensam de få timmar jag är vaken på dagen. Nu laddar jag upp inför en ny vecka som kommer bestå av mycket vårdbesök av olika slag. kramiz<3
 
Charmtrollet som tyvärr åker hem snart:
 
 Veckans Hiss: Orkat vara en snabb vända i stan och handlat samt byggt lego med Ezaiaz.
 
 
 
Veckans Diss: Febertopparna som just nu ger mig mardrömmar som gör att jag gråter & skriker i sömnen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0