Min packning för 2 nätter...

Goodag!
 
Om en liten stund ska jag bege mig till ön i 2 nätter för att vila upp mig och njuta av den vackra naturen. Jag har ju inte vart där sen i höstas så det ska bli väldigt mysigt att komma dit igen.
 
Idag tänkte jag visa lite av det som jag oftast brukar ha med mig när jag ska sova borta en helg (2 nätter). Jag brukar packa kläder och sånt i en träningsväska och alla mediciner/hjälpmedel i en ryggsäck. Då håller jag exakt koll på vart allt ligger när det väl behövs något. kramiz<3
 
I träningsväskan:
 
I ryggsäcken:
 
Allt nerpackat:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Christer Holm

Hoppas du får det trevligt på ön...

Svar: Tackar😊
♥JèÑnIèY♥

2018-01-13 @ 12:37:36
URL: http://www.christerholm.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0