Oändlig saknad..

♥Till min älskade Ängel till ME-syster!♥
 
Åren går men saknaden av dig kära syster finns alltid kvar. Du ska veta att det går inte en dag utan att jag tänker på dig. Glöm aldrig att du är den som ger mig hopp när allt känns hopplöst. Tröstar mig när tårarna forsar ner på nätterna. Tack för du vakar över mig från himlen älskade syster. Jag har som vanligt valt ut en låt från vår gemensamma favoritartist. Jag älskar dig! kramiz<3
 
 
Can't explain all the feelings that you're making me feel.
My hearts in overdrive and you're behind the steering wheel.
 
Touching you, touching me
Touching you, God, you're touching me.
 
I believe in thing called love.
Just listen to the rhythm of my heart.
There's a chance we could make it now.
We'll be rocking the sun goes down.
I believe in a things called love.
 
I wanna hug you every minute, every hour, every day.
You got me in a spin but everything is okay now.
 
// I belive in a things called love
-Delta Goodrem
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Sophia

❤️❤️hände med henne?

Svar: Hon orka inte med kampen....😔
♥JèÑnIèY♥

2018-01-05 @ 21:40:52
URL: http://www.soophiiiaa.devote.se
Sophia

Riktiga syster eller en vän som är som en syster? Vad hände? Vill du berätta? ❤️

Svar: En nära vän som var som en stora syster för mig. Då de är väldigt känsligt ämne och jag inte redo att gå in på det djupt här så lär jag inte berätta. Kramiz
♥JèÑnIèY♥

2018-01-10 @ 21:47:09
URL: http://www.soophiiiaa.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0