Andrum från värmen...

Goddag!
 
Idag starta dagen riktigt tufft och redan igår börja illamåendet bli värre så kommande dagarna lär nog bli en utmaning att ta sig igenom. Men det är bara till att försöka få i sig små potioner av mat och hoppas kunna behålla det. Det är iallafall inte lika varmt ute idag, vilket ger kroppen lite andrum från att bli överhettad som jag blivit nu när temperaturen överstigit 30 grader i flera veckor. 
 
För ovanlighetens skull nu när det är svalt blir det därför inget kvällsbad för min del men det kommer inte stoppa mig från att pyssla om min kropp lite. Jag har nämligen tänk ha lite hemmaspa med ansiktsmask, fixa naglar m,m... och se någon härlig film ikväll.  kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0