Årliga turen till älskade Läcköslott...

Hej Hej!
 
Igår efter jag gråtit ut alla tårar och känslor så fick jag idéen att försöka vända dagen till det bättre igen och fråga därför pappa om vi kunde åka till slottet en sväng så jag kunde få fota. Så sagt och gjort blev det att jag, pappa och TT åkte till Läcköslott för att gå vår årliga tur och fota allt det vackra.
 
Det gjorde mig på så gott humör att få komma iväg en stund även om jag blev lite arg senare på kvällen när vattnet plötsligt var avstängd pga rengöring i rören och jag står med händer och kropp fulla med tvål. Tack och lov kom vattnet igång igen efter ca en halvtimme. Det är så typiskt mig att råka ut för sånt!  kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
MADDISENJ.SE

Vilka fina bilder. Skönt att komma iväg och få tänka på lite annat!

Svar: Tack så jätte mkt:) Aa, det behövs ibland:) kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-07-24 @ 22:30:16
URL: http://maddisenj.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0