Dags att packa allt...

Hej!
 
Imorgon åker jag äntligen hem till ön ett par veckor. Så jag längtat efter detta och det ska bli otroligt skönt med lugn och ro ett tag. Jag hoppas få rensa allt det svåra och samla ny energi inför kommande strider i höst. Så idag står det mycket på schemat då jag var helt sängliggandes igår.
 
Jag behöver blandannat packa min stora resväska och medicinlåda samt min väska med hjälpmedel. Jag kommer visserligen få lite hjälp av mamma att packa, men allra helst packar jag de mesta själv för då har jag fullt koll på att allt de viktiga kommer med.  Lika bra att sätta igång så jag får det klart innan min vilostund. kramiz<3
 
Medicinlådan snart färdigpackad
(bara dosettlådan och kalendern som ska i): 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Annica

❤️

Svar: ❤️ ❤️ ❤️ ❤️
♥JèÑnIèY♥

2018-07-11 @ 09:43:19
URL: http://annicaslivvidhavet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0