Festen väckte minnen till liv...

Tjo!
 
Måste börja med att berätta att det gick jätte bra igår på festen även om jag då och då fick gå ut för att vila öronen från allt prat. Det var även live-musik som fick mig att minnas tillbaka på festen för 12 årsen. På den festen hade jag visserligen mer ork till att kunna delta jämför med gårdagens. Men känslan inom mig var detsamma vilket var helt otroligt.
 
En annan sak som fick mig minnas tillbaka en hel del på när jag själv var liten var att TT tjata flera gånger om att hon ville ut med båten som ligger i dammen. Ni anar inte hur mycket jag och mina syskon åkte runt i båten och bada i dammen när vi var i hennes ålder. Helt sjukt att se de gå i generation och kan säga att de får en känna sig lite gammal nu. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0