Måste lära mig på nytt...

Goddag!
 
Igår när jag kom hem efter min lilla utflykt med min bästis vart jag återigen helt slut i kroppen. Jag kunde liksom inte sitta upp utan att allt snurra för mig. Det var bara till att bädda ner sig och försöka sova ett par timmar trots att kroppen skaka nått fruktansvärt.
 
Jag börjar tyvärr tvivla allt mer på om jag ens vågar ta sådana risker mer just nu. Samtidigt hoppas jag inte detta ska stoppa mig från att komma ut ibland. För varje tillfälle jag kommer ut på betyder så otroligt mycket för mig!  Men nu blir det ett par lugna dagar innan jag behöver påbörja packningen inför semestern på ön. kramiz<3
 
Jag hoppas kunna lära mig vart min nya energigräns med tiden...
Men det är svårare än man tror!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Jag har inte heller hittat min energigräns än :(

Svar: Hoppas du gör det med tiden<3 kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-07-07 @ 23:09:16
URL: http://missjennifer.se
Annica

Att det ska vara så svårt att veta vart gränsen går.
Det skulle finnas en signal tycker jag som ljudet när man ska gå o lägga sig 😂😂😂
Vila nu inför nästa utflykt.


Svar: Ja, det hade vart så mycket lättare om det fanns en ljudsignal som drar igång innan man når gränsen. Jag är en sån som inte känner av nått fören det är försent och oftast när jag kommit hem efter vart iväg.
Försökt legat nerbäddad i ett par dagar nu så jag ska orka resan hem till ön idag. kramiz ❤️
♥JèÑnIèY♥

2018-07-11 @ 10:04:15
URL: http://annicaslivvidhavet.bligg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0