Min livräddare i värmen...

Goddag!
 
Denna äckliga värmen börjar ta kål på mitt psyke. Jag får fullständig panik av att bli såhär överhettad som jag vart senaste veckorna. Jag försöker verkligen hålla mig i de svala rummen eller i skuggan till framåt kvällen när jag kan duscha i uteduschen. För det finns inget som är så skönt som känna det iskalla vattnet från uteduchen. Framför allt precis innan man ska bädda ner sig i sängen inför natten.  
 
Utedusch utanför mitt rum:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Maria

Jag håller med dig, denna värme är hemsk och jag får också så hemsk ångest när jag känner mig för varm. Jag duschar också kallt, det är iaf skönt.

Svar: åh ja det har vart riktigt jobbigt i värmen som vart nu så kalla duschar har vart ett måste för att kunnat stå ut. kramiz<2
♥JèÑnIèY♥

2018-07-29 @ 10:00:47
URL: http://www.iamiamarias.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0