Utflykten på gott och ont...

Tjo!
 
Gårdagens lilla utflykt med Eza blev otroligt lyckad. Han älskade verkligen att få utforska och prova på ny saker.  Han njöt fullt ut av att få springa runt fritt och leka. Favoriten landa dock på lastbilssimulator precis som när Elwiirah var där. Dessutom deltog han efter mycket nervositet i en Far & flyg show där barnen fick lära sig grunderna hur olika saker kan flyga.
 
Jag tog mig igenom denna dag rätt så skapligt även om jag kände att skakningarna öka allt mer och så även smärtorna. Men framåt kvällen blev det för mycket för kroppen att jag att fler tal gånger kollapsa. Vad som sen hände under natten får jag ta när jag mår bättre. Nu behöver jag sova igen för att orka få i mig näring. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jozzan

Jag vill med till Baltazar igen snart 😂 var där sist när vi var små haha åkte dit tsm 🙈🙉

Svar: Aa får försöka hinna med det någon dag:) kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-07-05 @ 19:49:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0