♥Veckans Hiss & Diss♥

Hej på er!
 
Denna veckan har rullat på bra trots att jag haft väldigt svåra nervsmätor och knappt kunnat röra mig vissa dagar. Men överlag är jag nöjd med veckan som gått samtidigt som jag ser framemot den nya som kommer. Då det är sista veckan i stan innan jag flyttar till ön ett par veckor. Jag ska passa på att njuta av kompisträffar i mån av ork och evetuellt besöka ett apotek för de sista inköpen innan semestern. kramiz<3
 
 
Hur har eran vecka varit?
 
 
 
 
Tummen Upp: Jag har fått uppfylla ett sommarmål som var att få bada ute samt
firat min födelsedag med nära och kära.
 
 
Tummen Ner: De jobbiga skakningarna som gör alla enkla vardag saker blir
till ett maraton tex. äta mat, borsta tänder m,m... man är helt slut efteråt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0