♥Veckans Hiss & Diss♥

Tjo på er!
 
Denna här veckan har jag försökt spendera med kompisar och vara med Eza som vi just nu har här. kroppen har visserligen inte svarat speciellt bra på mina äventyr och jag har vi flera tillfällen kollapsat. Men överlag känner jag ändå att denna veckan vart rätt relativ bra. Det har vart mycket skratt och lite tårar jämför med förra veckan och det är alltid ett gott tecken. kramiz<3
 
 
 
 
Tummen Upp: Fått komma iväg på utflykter som Baltazar med
min kompis J och glassmys med bästisen.
 
 
 
Tummen Ner: Att jag inte lyckats hitta min energigränsen utan har
en tendens till att gå över min gräns och därmed kollapsa.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0