♥Veckans Hiss & Diss♥ V.29

Hej underbara ni!
 
Det är redan söndag igen och imorgon börjar en ny vecka. Det är galet vad tiden går fort nu under sommaren. Men jag har ju redan hunnit slutföra ett par mål som jag skrev innan semestern och mer om det kommer i ett inlägg under kommande veckan faktiskt. Denna veckan har verkligen vart en av de bästa jag haft på hela året. Jag har fått så mycket roliga upplevelser och minnen jag kommer kunna se tillbaka de mörka dagarna i vinter. kramiz<3
 
 
 
 
Tummen Upp: Jag har fått uppfylla min dröm
om att få åka båt på sjön och jag njöt till max!
 
 
 
Tummen  Ner: Att jag de 3 senaste dagarna haft
svår slemhosta som tar kål på mig.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0