Blir en lugn Fredag här....

Tjo!
 
Jag är fortfarande små febrig men den tycks äntligen gå neråt igen. Så förhoppningsvis är den helt borta imorgon när vi eventuellt ska åka hem till stan igen. Min kropp blir helt off av minsta lilla febertopp och då vill jag helst undvika att resa för att inte pressa kroppen för hårt. Dock mår jag betydligt bättre idag än vad jag gjorde igår så tror nog det kommer gå bra om jag bara ta det lugnt idag också. Nu ska jag sätta mig ute i solstolen en stund medans solen är framme och bara njuta av naturen. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Miss Jennifer

Krya <3

Svar: Tack fina du<3
♥JèÑnIèY♥

2018-06-15 @ 16:38:32
URL: http://missjennifer.se
Mallan

Att vara sjukt är tufft!
Jag har precis fått reda på att jag har fibromyalgi och googlar mig runt för att få veta mer. Hamnade då på din blogg.
Mysiga bilder!

Svar: Hej! Tack så mycket! Roligt att du hitta hit, men tråkigt att höra att du också åkt på den envisa sjukdomen fibromyalgi.
Ja, Livet som kronisk sjuk är tufft på många plan.

Om du har några frågor eller bara vill prata av dig får du jätte gärna mejla mig om du inte vill ta det i kommentarsfältet.

kramiz
//Jenniey Love

♥JèÑnIèY♥

2018-06-15 @ 22:51:30
URL: http://maaline.blogg.se
Mallan

kan verkligen hålla med dig om att det är tufft på många plan.
Dock känns det skönt att äntligen veta vad det kan vara för fel på mig.
Har säkert haft detta i 10 år utan att de ens har testat mig..
Skumt!
Hur fick du reda på att du hade det?

Svar: Ja, att få diagnosen har en större betydelse än var man tror. Det blev som en lättnad att slippa behöva jaga svar och istället försöka hitta en vardag som fungerar någorlunda. Något som jag gjorde direkt när jag fick svar var att ta kontakt med andra i samma situation tex bloggar, fb-grupper. Dela tankar med andra utan att behöva förklara sig.



Jag insjukna som 12 åring men fick inte diagnosen fören 19 års ålder ungefär ett halvår efter jag fick min ME/CFS diagnos och båda fick jag via Gottfriesmottagningen i Mölndal.


kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-06-18 @ 21:57:15
URL: http://maaline.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0