Dags att släppa in rullstol i livet?

Tjo!
 
Gårdagens träff med bästisen var otroligt rolig men också en enorm utmaning för kroppen. Det tog inte lång tid innan skakningarna och mjölksyrekänslan kom i benen. Visst mina ben brukar vika sig efter jag har överansträngt mig men att det kommer vid minsta lilla stående eller gående nu känns skrämmande! För när detta väl kommer blir det som benen knappt bär. 
 
Börjar det kanske bli dags att diskutera rullstols-alternativ?! Är isåfall vården villig att hjälpa mig?! Så många frågor utan svar i tankarna just nu. Denna försämring har ju pågått i över ett år men jag trodde aldrig det skulle bli såhär illa. kramiz<3
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0