Den plågsamma yrseln har slagit till...

Hej där!
 
Idag kommer det nog bli en otrolig kämpig dag att ta sig igenom. Yrsel är extrem och jag mår betydligt mer illa än igår. Så jag kommer definitivt inte orka göra klart några punkter på "måste-listan" som jag hade hoppats få klart. Mamma ska iallafall försöka beställa näringsdrycker till mig då det är mest akut. Men lilla jag får försöka ladda energi inför morgondagens sjukhusbesök istället. Det blir därför ännu en dag i sängen för mig hur mycket jag än vill vara uppe. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Styrke kram

Svar: Tack fina du. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-06-25 @ 21:32:08
URL: http://missjennifer.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0