♥Frågestund♥

Hej på er alla där ute!
 
När ni läser detta inägg sitter jag förmodligen i bilen påväg ut till ön. Därför har jag tänkt att det passar bra att svara på ett par frågor som jag fått in. Jag svarar alltid så gott jag kan på frågorna, men som många vet har jag svårt att förklara vissa saker på ett bra sätt. kramiz<3
 
 
 
Svar: 
Jag älskar att äta frukt till mellis tillsammans med en näringsdryck. Nu under sommaren blir det mycket vattenmelon, banan, äpple, jordgubbar.
 
 
Svar:
Aptiten går la upp och ner fortfarande, men vikten däremot går sakta men säkert uppåt nu sen jag börja med näringsdrycker. Så nu är det inte alls långt kvar innan jag når min vikt jag kämpat för sen jag blev kronisk sjuk.
 
Svar:
 Jag hoppas kunna komma till en strand för att få bada vid nått tillfälle i sommar. Det är något jag verkligen förknippar med sommar. Det skullle betyda otroligt mycket om jag lyckades få till det.
 
Svar:
 19:00 tiden brukar jag vilja smörja in mig och försöka äta en smörgås.
20:00 brukar det oftast vara nått på tv och eventuellt äta någon frukt.
21:00 dags för kvällsmedicinen och därefter andra tandborstning för dagen.
21:15 bäddar jag ner mig och se på serie en stund.
Ca 23:00 dricker jag min näringsdryck och en sista tandborstning.
Därefter brukar jag försöka sova. I
bland går det jätte fort och ibland går det mindre bra.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Miss Jennifer

Åh jag älskar med frukt :D <3

Svar: Kul att höra att det är fler som älskar frukt=) kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-06-21 @ 22:09:43
URL: http://missjennifer.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0