Idag ska inget få stoppa mig....

 
Hej där!
 
Inatt blev det inte mycket till sömn då smärtorna var alldeles för intensiva. Jag lyckades iallafall hålla gnistan uppe ett bra tag denna gång innan tårarna börja rinna ner för kinden runt fyra tiden på morgonen. Jag hatar verkligen dessa tillfällen när man ligger vaken när alla andra i huset sover. För just då känner man sig så liten och ensam fast man egentligen inte är det. 
 
Men nu tycks nervsmärtorna hålla sig i schack så om en stund ska jag träffa min Bästis för första gången sen slutet på Februari. Helt galet att hon rest runt i Australien och New Zeeland. Det ska bli så skönt att äntligen få krama om henne och få höra om hennes upplevelser. Bäst att jag börjar göra mig i ordning lite för idag. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0