Nu får vi hålla tummarna...

Hej!
 
Vill börja med att berätta att gårdagens läkarbesök gick rätt bra trots att jag nästan somna i väntrummet av tröttheten som blev när jag åkte buss. Att åka buss är något jag helst undviker då jag blir så galet smärtpåverkad och uttömd på energi men då pappa jobba igår hade jag inget val.
 
Planen nu är att gå från Mini-piller till P-piller och förhoppningsvis ska det ge mig en mer regelbunden blödning istället för att få det var 6:e dag som de vart de senaste året. Dessutom finns det hopp för att kroppen inte kommer reagera så stark vid mensen med tiden. Så nu får vi hålla tummarna för att detta byte blir lyckat. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0