Svårigheter under natten....

Hej!
 
Inatt var en av de svåraste jag haft på länge. Jag lyckades visserligen somna hyfsat snabbt men efter bara 2 timmar när det var dags att byta sovläge kom dem intensiva smärtorna. Det gjorde så ont att jag brast ut i tårar och inte nog emd smärtorna så låste sig även vänster knä, vilket gjorde att jag knappt kunde vända mig om.
 
Jag lyckades tillslut styra upp situationen genom att massera och använda min paingone- penna som fungerar lite som TENS apparat fast utan kablar och betydligt smidigare att ha med. Min paingone har jag alltid liggandes intill sängen. Förhoppningsvis blir kommande sömn betydligt bättre eller jag hoppas det iallafall. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

❤❤❤

Svar: <3<3<3
♥JèÑnIèY♥

2018-06-05 @ 14:34:51
URL: http://mittlivmedme.blogg.se
Tobias

Wish you the best ❤️

Svar: Tack<3<3
♥JèÑnIèY♥

2018-06-05 @ 14:42:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0