100% vaken Live Påsklov....

Tjo på er!
 
Ikväll är det återigen dags för 100% vaken Live med 4 st svenska youtubers och som vanligt kommer jag köra min TENS-apparat under tiden. MVH Svt brukar försöka ha en livesändning varje skollov och jag har inte missat en enda Live än. Vi tittare får ju även vara med och bestämma vad dem i rummet ska utsättas för. Det brukar bli en del skratt och framförallt får man lära känna dem genom att ställa frågor.
 
 
 100% vaken Live sänds på MVH SVT - Youtubekanal från 21:00-03:00 och på Svt24 från 22:00-03:00. Oftast går det även att titta på avsnittet i efterhand om det skulle vara så att man missar hela eller bitar av sändningen. Detta är anledningen till varför jag längtar lite extra till skolloven! kramiz<3
 
Youtubers som kommer vara med idag är:
 
♥Felicia Bergström
♥Kapten Riley
♥Jimmie Star
♥Filip Dikmen
 
 ---

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0