Blir en lugn Påsk...

Goddag!
 
Idag känner jag rätt sliten efter skakningarna som kom igår. Jag har lite kvar av dem men inte alls lika mycket som igår. Så jag hoppas kunna duscha av mig ändå och i värsta fall får mamma hjälpa mig med håret om det skulle vara så att kroppen säger ifrån. Jag tog ett par djupa andetag ute i trädgården nu för att behålla lugnet trots all värk.
 
Det kommer bli mycket vila och filmmys för min del under denna påsk. Vi ska inte fira mer än att äta kokta ägg och äta finare mat. Men det känns helt okej för mig. Min kropp behöver all återhämtningstid den bara kan nu när kroppen mår som sämst. Kramiz<3
 
Hoppas ni får en underbar Påskhelg!
 
Snälla vår kom nu!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0