Det går bra trots kroppen bråkar...

Tjoo!
 
Idag känner jag mig otroligt seg i kroppen och vimsig i huvudet. Troligen beror det på på Morfinlikandet jag tog igår. Men jag hade inget val än att ta det när nervsmärtorna blev så kraftiga att jag grät igår. Jag har ändå inget inplanerat de närmsta dagarna så det gör inte så mycket.
 
Jag lägger just nu all min energi jag har till att ta hand om hunden jag passar. Tack o lov är hon bland den snällaste hunden jag mött i mitt liv. Sen är det ett stort plus att hon tvingar ut mig på korta promenader dagligen. Vilket jag behöver såhär års för att få frisk luft och rensa tankarna. Det är verkligen något fantastiskt med att ha djur nära sig. Det lyser upp vardagen precis som barnen gör. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Miss Jennifer

SKönt att hunden är så snäll :)

Svar: kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-03-06 @ 00:21:51
URL: http://missjennifer.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0