Frustration bubblar...

Hej på er!
 
Jag lyckades ta mig ut en sväng igår trots att kroppen inte riktigt var i sitt bästa skick. Det var väldigt härligt att få andas lite frisk luft och bara blicka ut på de snötäckta åkrarna som ger mig ett välbehövligt lugn inombords. Dock var jag galet sömning när jag kom in igen så det var bara att bädda ner sig på nytt.
 
Jag mår rätt kasst både fysiskt och psykist just nu. Vissa dagar tar jag mig igenom hyfsat medans andra dagar känns extremt plågsamma. Idag är en sådan dag då jag bara vill skrika av frustration och ilska på kroppen. Smärtorna är fruktansvärda och jag vet inte längre vad jag ska ta mig till för att dämpa dem. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Tess

Bra jobbat att du gick ut en stund! Kämpa på fina du <3

Svar: Tack fina du<3 kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-03-23 @ 12:53:54
URL: http://tessdays.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0