Ny vecka, nya tag...

Hej underbara ni!
 
Då var en ny dag här och jag mår bortsett från nervsmärtorna rätt bra idag. Dock har jag lite svårt att komma till ro på kvällarna pga alla tankar och funderingar kring vardagen/livet. Så jag är just nu på jakt efter en bra samtalskontakt att prata ut hos tills det vänder och gärna någon som har möjlighet att göra hembesök vid behov. Jag har några förstahandsalternativ innan ens vården kommer på tal denna gång, så nu får vi hålla tummarna.
 
Planen för dagen nu är att packa inför min resa hem till ön imorgon. Jag har ju min älskade packningslista jag skrev för över 5 årsen som visserligen blir allt längre men som för övrigt fungerar perfekt. Listan fungerar oavsett om det är en kort eller lång tripp det enda man gör är att öka antalet av allt om man ska vara borta mer än 3 nätter. Skulle ni vilja se min packningslista? Kommentera gärna isåfall så fixar jag det. kramiz<3
 
Hoppas ni får en trevlig vecka nu!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
ullie

ja vet det där med ångest o o tankar är inte min stora grej usch
önskar en fin tisdag o fortsatt bra vecka kram

Svar: nej, det är riktigt jobbigt:(
Tack hoppas du också får en fin Tisdag. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-03-20 @ 00:55:52
URL: http://weberskold.se/
Annica

Du får gärna lägga ut listan.
Alla tips mottages 😀
Hoppas du får en bra resa.

Svar: Då ska jag försöka fixa det så fort jag kommit hem till stan igen.
Tack, haft lite motgång med plågsamma nervsmärtor, men annars njuter jag av naturen för fullt.

Hoppas du får en fin helg nu. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-03-23 @ 14:07:00
URL: http://www.annicaslivvidhavet.blogg.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0