Små vårkänslor...

Hej!
 
Igår tog jag mig ut en stund i det vackra vädret och det var så härligt att känna solens varma strålar mot ens ansikte. Det är vårkänslor i luften nu och man ser verkligen hur snön smälter bort mer och mer för varje dag. Det bästa vårtecknet för mig är dock när de sopar upp allt grus som just nu fasnar under skorna. Men det dröjer nog ett tag till innan kvartersvakterna tar tag i det. Får njuta av att det börjar grönska ute så det blir lite mer färglatt.
 
Jag är riktigt smärtpåverkad idag så någon promenad lär det inte bli. Däremot har jag tänk försöka ha TENS-apparaten ett par timmar ikväll. Har jag tur kanske det dämpar smärtorna lite inför natten. Vore skönt om jag kunde få en bra nattsömn. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0