♥Veckans Hiss & Diss♥

Goddag!
 
Då var ännu en vecka snart avklarad och denna har gått relativt bra. Jag har haft både katt och hund här hemma ett par dagar. Vilket var väldigt speciellt samtidigt otroligt mysigt. Dem spred otroligt mycket glädje för mig, vilket var bra tror jag. Det blev ju väldigt ensamt/tomt när min bästis reste till andra sidan jorden för snart 2 veckor sen. Sen får vi inte glömma att jag har fått ett 8:de syskonbarn denna vecka. kramiz<3
 
 
 
 Veckans Hiss: Jag har blivit faster till ännu en liten prins. Sen har jag även lyckats ta mig ut en del tack vare hunden.
 
 
Veckans Diss: Har lyckats ME-krascha och är därmed uttömd på energi. Dessutom fått inflammation i revbensbrosken igen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0