♥Veckans Hiss & Diss♥

Goddag på er!
 
Ny dag, nya möjlligheter brukar man säga men för min del lär det nog inte bli mycket gjort idag. Det får istället bli en riktig vilodag. Jag hoppas dock kunna vara uppe små korta stund för att mysa med hunden vi har hand om. Hon lär nog även titta till mig med jämna mellanrum när jag ligger nerbäddad. Då pappa är hemma idag så är det han som går ut med hunden medans jag laddar batterierna inför morgondagen. kramiz<3
 
 
 
 Veckans Hiss: Äntligen fått min leverans av Näringsdrycker. Dessutom är det nu inte långt kvar innan ännu en krabat födds. Sen har jag även kommit ut ett par gånger denna vecka.
 
 
Veckans Diss: All jobbig mensvärk som fått mig gråta till sömns i fosterställning.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0