Energiförrådet börjar ta slut helt...

Goddag!
 
Hela min kropp gör fruktansvärt ont efter att ha legat och spänt mig under natten. Troligen en kombo av både feber och mardrömmar som förstört min goda sömn senaste nätterna. Men det är bara kämpa på och hålla tummarna för att sömnen blir bättre så fort febern går ner.
 
Något annat som är en utmaning just nu är att jag får som mjölksyra i armarna och benen av minsta lilla ansträngning. Bara att försöka borsta tänderna eller att hålla i skeden för att få i mig mat är ett projekt. Jag hoppas dock illameåndet är bättre idag så jag får i mig lite mer än bara en knäckemacka och näringsdrycker. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0