Inget bra slut på semestern....

Hej!
 
 Nu vill jag bara att det ska vända till det bättre så jag får tillbaka lite energi. Dock ser det ut att dröja tills dess då risken finns att jag åkt på en jobbig infektion igen. Men det återstår väl att se hur det utvecklar sig det närmsta dagarna och förhoppningsvis klarar kroppen av att hantera det på egenhand.
 
Jag får försöka kämpa på så gått det går med att få i mig näring nu och hålla mig uppe små korta stunder. Det känns dock tungt att jag inte kommer kunna ta vara på sista dagen här på ön för imorgon beger vi oss hem till stan. Idag får det bli ännu en vilodag för min del idag kramiz<3
 
Kroppstutus: Nervsmärtor, huvudvärk, illameånde, ökad slembildningen i luftrören, Små febrig, sömnig. Magsmärtor, svårt att kissa.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0