Kämpar på med att hålla gnistan...

Hej!
 
Jag tog mig igenom det lilla dopet igår även om det var extremt tufft att anstränga sig för attt hålla sig uppe och vara bland folk. På nått sätt var det ändå härligt att träffa alla igen och dem flesta inom närmsta släkten vet ju om att jag är dålig. Dock har febern återigen slagit till mot min redan svaga kropp så idag kommer det bli en dag i sängen. 
 
Jag kan säga att det börjar bli allt svårare att hålla tårarna borta nu när kroppen blir sämre. Det går därmed rätt tungt i vardagen men jag kämpar på och får otroligt mycket hjälp av mina föräldrar. Men jag gör iallafall så gott det går och mer än så kan jag inte göra hur jobbigt det än känns mentalt. Kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0