"Måste" listan växer....

Goddag!
 
Jag har precis lyckats ta mig upp ur sängen efter mycket tårar. Jag har så galet ont i kroppen och inatt gjorde nervsmärtorna det svårt att somna. Mitt enda uppdrag idag är att duscha håret och vila. Allt annat får jag vänta med till en annan dag när jag förhoppningsvis mår lite bättre. Listan fylls på allt mer och många av sakerna börjar bli bråttom för att hinna bli klar med i tid. Men jag kan bara göra mitt bästa varje dag och just nu är orken väldigt begränsad. En dag i taget och hoppas morgondagen är lite bättre. kramiz<3
 
 
Min "Måste"- lista just nu:
 
  •  Prova och välja klänningar inför L och Frank´s dop. (Bråttom)
  • Välja plagg till "Släktträffen" ifall jag ska följa med. (Bråttom)
  • Boka tid för klippning då mitt hår knappt går att borsta längre. (Akut)
  • Packa inför resan till ön i helgen och eventuellt Västerås. (Bråttom)
  • Börja flytta ut till mitt rum på ön.
  • Beställa evt. åka till affär för att kolla på duschpall till ön inför sommar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0