Mina favorit träd blommar!

Hej på er!
 
Igår när jag kom hem fick jag även se att mina älsklingsträd här på området har börjat blomma. Så det blev att jag bara slängde in all packning i hallen och rusa ut för att fota ifall det skulle börja regna framåt kvällen. Vilket det även gjorde strax efter att jag kom in igen.
 
Det var dock lite komplicerat att fota i år då det kom sådana kastvindar att jag knappt kunde stå kvar. Sen var det lite trist att inte solen sken, men har jag tur kasnke jag kan fota igen om ett par dagar när de sista träden blommar och då hoppas jag solen är framme. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Sofie - 26, gift och gravid med lillasyster

Dem är så fina! Hade velat ha sådana träd i vår trädgård ☺️

Svar: Ja visst är dem! Det kan jag tänka mig, det skulle jag också vilja ha ute på vårat landställe.
Bergkörsbär träd som dem på bilden behöver stå något skyddat annars inga större krav mer än att gödsla och ha näringsrik jord. I vårat bostadsområdet här i stan är det små söta träd och dem har ändå suttit där i ca 10 år nu. så dem tycks inte bli gigantiska träd iallafall.

kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-05-01 @ 21:19:03
URL: http://Nouw.com/sofiethufvesson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0