♥Veckans Hiss & Diss♥

Goddag!
 
Vilken berg och dalbana till veckan alltså samtidigt som det vart fantastiskt på många sätt. Jag har ju spenderat ett par dagar på ön för att få lite lugn och ro i allt kaos som jag just nu går igenom med vården. Aptiten har dock vart svajig denna veckan även om jag lyckats behålla de jag fått i mig. Men jag äter fortfarande alldes för lite jämför med vad jag brukade göra innna min försämring. Får la se vad dietisten tycker nästa gång hon ringer upp för avstämning. kramiz<3
 
 
 
Veckans hiss:  Det härliga vädret på kvällarna som vart lagom svalt.
 
 
Veckans diss: Min kraftiga försämring som dessvärre påverkar mig allt mer.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Miss Jennifer

Håller med dig om veckans hiss :D

Svar: Hoppas det härliga vädret håller i sig nu. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-05-20 @ 16:03:04
URL: http://missjennifer.se
Sonja M Bergenwall

Styrkekram till dig och njut av vädret så mycket du kan och orkar
Kram/Sonja

Svar: Tack underbara du! Det ska jag absolut försöka göra. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-05-21 @ 10:40:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0