♥Veckans Hiss & Diss♥

Hej på er!
 
Denna veckan har verkligen bjudit på både svårigheter och roligheter. Vardagen har vart en extrem utmaning och framför allt nu under helgen när jag var själv hemma. Det fanns liksom ingen ork över till att laga riktig middag utan det fick bli lättare mat som äggsmörgås. Jag tog mig igenom helgen även om det är tufft mentalt att jag blivit såpass mycket sämre på kort tid. Imorgon är en ny vecka här och förhoppningsvis hinner jag samla lite energi. kramiz<3
 
 
 
 
 
Veckans Hiss: Jag har kommit ut på en liten promenad och haft kompisbesök här.
 
 
Veckans diss: Känner mig svag i kroppen och får "mjölksyra i armar och ben" för minsta lilla.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0