Äntligen dags för Frisörbesöket...

Hej!
 
Om en stund ska jag bege mig in mot stad för mitt efterlängtade frisörbesök. Det ska bli så otroligt skönt att få fräscha upp håret lite och framförallt kommer det underlätta för mig att borsta håret efteråt. Jag brukar låta pierre klippa bort ungefär 5-10 cm av håret varje gång och ibland mer om jag får lite feeling.
 
Visste ni förresten att min frisör jobba tidigare som pizzabagare på en pizzeria mina föräldrar var stammis på redan innan jag och mina syskon föddes. Pierre har därför alltid varit en del av min uppväxt. Sen han även sadla om till frisör är han den enda som får röra mitt hår. Då han har förståelse för mina sjukdomar och att jag är extremt håröm. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Linda

Åh så härligt med frissan! Skall bli kul att se resultatet.
Svar: Superfint spa som verkligen rekommenderas!

Svar: Hehe ja, tanken var att få upp en bild idag på resultatet men då min mobil gav upp, så får jag göra ett nytt försök imorgon. Men blev riktigt nöjd med resultatet. Låter bra! kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-11-28 @ 18:33:13
URL: http://www.lindamarie.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0