Färdigbehandlad för infektionen....

Goddag!
 
 Nu har jag tagit den sista penicillin kuren för denna gång. Kuren har gått bättre än jag hade förväntat mig. Jag har ju hört att den kan få magen urbalans men detta har jag inte märk av alls. Jag hade svåra magsmärtor första 2 dygnen men sen har magen vart som den brukar och jag har inte alls mått så illa som jag brukar göra. 
 
Planen för dagen är att jag ska försöka duscha håret för det ser jätte hemsk ut efter nätter av mardrömmar och svettattacker. Sen vore det ju ändå rätt skönt att ha det färdigt för imorgon ska jag och pappa åka till polisen och fixa nytt ID kort. Det är nämligen sista veckorna nu att göra klart saker som jag behöver ha med mig stöd till för nu är det inte långt kvar innan min pappa åker på jobb i Kina. kramiz<3
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0