Söndag börjar närmar sig nu...

Goddag!
 
Söndagen närmar sig allt mer och nu är det bara några få dagar kvar innan pappa åker på jobbresa till Kina för att lära upp dem om en maskin. Jag har ju på senare år blivit väldigt pappig av mig och framför allt när det kommer till stöd vid vårdbesök. Jag hoppas hålla mig frisk nu medan han är bortrest för annars vet jag inte vem jag ska ta med mig.
 
Pappa är ju även den som sköter veckohandlingen här hemma. Så ska bli spännande hur jag och mamma ska klara oss utan någon som kan skjuta oss. I värsta fall får vi ta varorna i barnvagnen och ta bussen hem för inte lär jag gå uppför. Imorgon kommer inlägget upp om våran sista far och dotter kväll innan hans resa. kramiz<3
 
Bild efter frisörbesöket, dock ingen större
skillnad mer än att håret är 1dm kortare
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Hoppas ni får en fin kväll tillsammans innan din pappas resa. Önskar en fin helg. Kramar <3

Svar: Det blir det nog! tack hoppas du också får en fin helg. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-12-01 @ 12:54:03
URL: http://blankatorpet.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0