Tog mod till mig att be om hjälp.......

Hej!
 
Idag känner jag mig riktigt BLÄÄ i kroppen. Jag lyckades iallafall komma upp i tid för att ringa vården om en tid angående min hals som bråkat vid ett flertal tillfällen de senaste 2-4 veckorna. Min aptit är är svajig i vanliga fall men så illa som den är nu har den inte vartir på länge. Jag får i mig betydligt mycket mindre än vad jag borde få i mig just nu och mycket beroende på halsen/kräkreflexerna.
 
Jag är dock jätte nervös inför besöket och det känns verkligen inte som jag borde känna så varje gång jag söker hjälp av vården. Jag hoppas dem inte är allt för elaka mot mig nu när jag är själv. Pappa är ju den som brukar följa med mig på sådana besök men han har jobbat 14 timmas pass i natt och behöver därmed sova. Nu får vi hålla tummarna att det går bra. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Jag håller tummarna ❤

Svar: Tack underbara du. <3 kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-11-05 @ 12:12:02
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0