Tösen valde bowlinghallen...

 
 Jag tveka in i det sista igår om jag verkligen skulle följa med tösen och min pappa till bowlinghallen. Men efter mycket funderande tog jag ändå beslutet att följa med. Mest för jag var sugen på deras mat de har som är super god. Som ni läste igår så är inte min aptit på topp och då gäller det att hitta det som verkligen lockar.
 
Idag är mitt vänsterben riktigt svullet och gör sjukt ont. Jag har ju puschat kroppen alldeles för mycket denna veckan. Detta gör att jag inte ritkigt kan röra benet inte ens i sängläge. Skakningarna och vimsigheten är extrem just nu. Som tur brukar det gå ner lite om jag bra låter kroppen återhämta sig. Så nu får det bli viloläge ett par dygn så jag klarar av besöket hos sjukgymasten på Tisdag. kramiz<3
 
 
TT fick glass som tröstpris efter förlusten mot morfar:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0