♥Veckans Hiss & Diss♥ V.44

Hej!
 
Då börjar ytterligare en vecka lida mot sitt slut och denna har verkligen vart betydligt bättre än förra. Jag har visserligen gått över min energigräns vid flera tillfällen, men så här mycket skratt jag fått denna veckan var behövligt efter ett par veckors kämpande med infektioner. Vi har även haft TT här och hon var nog nöjd över sin vistelse som sluta med att hon äntligen fick sova i inne hos mig. Det gick förvånadsvärt bra! Hon vakna inte alls när jag fick tända lämpan för att droppa ögonen eller massera vaderna. kramiz<3
 
 
 
 
Tummen Upp: Jag orka ta mig iväg en stund och
njuta av den friska luften i solsken.
 
 
 
 
 
Tummen Ner: Haft väldigt jobbigt med skakningar
och svåra nervsmärtor.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0