♥Veckans Hiss & Diss♥ V.45

Tjo!
 
Oj denna veckan har verkligen vart en berg och dalbana både för kroppen och mentalt. Början av veckan starta ju med vårdbesök som resultera i en 10 dagar penicillin kur för halsfluss. Det jag vart så rädd för att åka på sen jag insjukna i ME som 12 åring.
 
Jag har mesta dels försökt låta kroppen återhämta sig sen vårdbesöket. Det har ju vart ett par tuffa veckor nu med många bakslag och det vill jag undvika ett tag framöver. Då jag mentalt är otroligt skör just nu. kramiz<3
 
 
 
Veckans Hiss: Vi kom ut en dags tur till ön. Bara få
kolla till mitt paradis ohch andas lite skogsluft.
 
 
Veckans Diss: Drabbats av flera panikattacker
så väl på dagen som på natten. Mycket känslor
helt enkelt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0