Youtube favoriter Del 8

Hej alla där ute!

 

Då var det dags att presentera ytterligare två youtube favoriter som fyller mitt liv med glädje och kärlek. Dessa youtubers är två av mina absoluta fravoriter just nu. Klicka på bilden för att komma till deras kanaler!  Ni kanske har några favoriter på youtube kommentera gärna dem här nedan så kan vi tipsa varann. Kramiz<3

 

JLC:
 Dessa tre härliga killar sprider enorm mycket glädje och kärlek på youtube. Dem gör allt ifrån sketcher till vanliga vloggar. Jag hitta faktiskt till deras kanal via deras love-pranks till varandra. Jag ser alltid framemot deras nya klipp.
 
Klicka på bilden för att komma till deras kanal:
 
 
 
The Frey Life:
 Denna fantastiska familj består av Mary och hennes man Peter och deras hund oliver. Mary lider av den svåra sjukdomen Cystic Fibros och i deras dagliga klipp får man följa med på deras CF-vardag och även hur det är att vara anhörig till någon med svår sjukdom. Dem delar verkligen med sig av både det jobbiga och de fina stunderna i livet. Vilket gör att man lätt får igenkännesfaktor även om man inte lider av exakt samma sjukdom.
 
Klicka på bilden för att komma till deras kanal:
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0