Börjat måla lite smått...

Hej!
 
Vet ni igår kväll kom jag igång med något jag inte orkat göra på flera månader nämligen att komma igång med målandet. Tanken var ju att jag skulle påbörja med det igen för ett par veckor sen men valde istället att studera lite Engelska för att hålla igång den.
 
Jag orka visserligen inte måla så länge men jag kom iallafall lite framåt i målarboken. Jag känner dock av i kroppen att jag troligen överansträngde mig igår. Det brukar ta ett tag att komma in i hur pass länge jag kan måla utan bakslag. Så jag får försöka ha lite tålamod med att det kan bli stora bakslag nu i början. kramiz<3
 
Denna påbörja jag i våras och idag lyckades jag äntligen måla de röda trianglarna: 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0