Får besök idag....

Hej!
 
Idag väntas TT komma hit för att spendera sitt höstlov här. Vad vi ska hitta på för skoj återstår och se. Mycket beror såklart på hur min kroppen mår nästa vecka. Men jag hoppas iallafall orka med något äventyr för även jag skulle behöva komma ut lite. För att fylla på med lite glädje inom mig.
 
Vi får ta en dag i taget och i helgen blir det viloläge och myspys med kanske en film om hjärnan pallar med det. Tösen kommer nog vilja pyssla med något för det brukar vara populärt att göra när dem kommer hit. Vilket inte är så konstigt med tanke på alla mina pyssellådor jag samlat på mig med åren. Kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0