Fredagen är redan här...

Hej på er!
 
Då var det Fredag igen och det känns faktiskt helt okej att tiden bara flugit iväg de senaste dagarna. Nervsmärtorna är tack o lov något mildare idag, så jag hoppas därmed kunna hålla mig uppe lite mer jämför med igår när jag näst intill la nerbäddad hela dagen i svåra smärtor.
 
Min Fredag kommer nog bli en relativ klassisk dag bortsett från att jag och mamma ska ha vårat Fredagsmys framför tv senare ikväll. Men innan dess hoppas jag dock kunna måla lite innan vilostunden och sen behöver jag få hjälpa att hämta ut paket varav ett är ganska tungt. kramiz<3
 
 
Vad ska ni göra denna Fredag?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Kajsa-Stina

Hej! Veckans blogg är nu dragna, kika gärna in och se om du vann! :)

Svar: okej ska kika in. kramiz:)
♥JèÑnIèY♥

2018-10-20 @ 10:21:37
URL: http://nouw.com/kajsastinamattsson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0