Litet bakslag efter allt...

Goddag!
 
Idag vakna jag upp till en kropp som inte vill samarbeta för fem öre. Nervsmärtorna är en 7-8 på smärtskala och tror tyvärr att Morfinliknande bara komma hjälpa delvis, men har nog inget val än att chansa för jag kommer inte stå ut med smärtorna som är såpass intensiva.
 
Jag har en känsla av att denna dag lär spenderas i viloläge antingen i sängen eller på soffan. Kanske orkar se någon mysig familjefilm annars får det nog bli podlyssnande tills jag slocknar. I övrigt lär det nog inte hända så mycket idag för min del utan får hålla tummarna att morgondagen blir bättre. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
anneli

Jag beklagar att du måste utstå mycket smärta.
Styrkekramar!

Svar: kramiz<3<3
♥JèÑnIèY♥

2018-10-20 @ 08:00:53
URL: http://littlesleeper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0