♥Mig som liten/tonåring tag♥

 
1. När föddes du?
 
Svar: 30 Juni 1992, kl.08:02, vägde 2650 gram och var 47 cm lång.
 
 
2. Hur var du som nyfödd?
 
Svar: Extremt mammig, d.v.s jag vägra vara i någon annans famn är mammas. Hade ett väldigt närhets behov och ville gärna ha något att hålla i medans jag ammades.
 
 
3. Vad var ditt första ord?
 
Svar: Mitt första begripliga ord utöver mamma och pappa var "Tack".
 
 
4. Ditt första minne som liten?
 
Svar: Det är nog när vi låtsades fiska i bäcken på Ryd´s Ängar med en pinne och gulan från kinderägget som flöte.
 
 
5. En bild på dig som liten som du älskar?
Lyckan i att få stoppa första sedeln i spargrisen: 
 
 
6. Vad minns du från din första skoldag?
 
Svar: Jag minns att jag bar en vit T-shirt med orange/röda/gula blommor på tillsammans med ett par orangea byxor till. I skolan minns jag tydligt att på tavlan hängde det en sol där det på strålarna stod mitt och mina klasskamraters namn.
 
 
7. Hur var du i åldern 6-9 år?
 
Svar: Väldigt blyg, tyst liten fröken som lekte mest för mig själv.
 
 
8. Vad är de första du tänker på när du hör ordet "Högstadieskola"?
 
Svar: Tuff tid med mobbning utfrysningen och sjukdom. Men trots det kämpa jag mig igenom högstadiet.
 
 
9. Ditt finaste minne från tonåren?
 
Svar:  I slutet av tonåren fick jag äran att bli moster för första gången och det blev även min vändpunkt ifrån allt mörker efter högstadiet.
 
 
10.  En bild på dig som tonåring?
En bild tagen efter jag insjukna i mina sjukdomar: 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
sarah

okokok =)

2018-10-06 @ 12:46:34
URL: http://www.klarahs.blogg.se
Becka Lindhe

Där var väldigt många bra frågor, bra svar, roligt man lär känna dig bättre!

Svar: Tack så jätte mycket! kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-01-10 @ 14:42:39
URL: http://beckalindhe.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0