Min Ängels födelsedag...

Hej på er!
 
Idag är en känslosam dag för mig. Det är nämligen min Ängel Annelie´s födelsedag. Det känns otroligt tungt att behöva tända ljus för henne istället för att få se henne le och skratta. Men hon hade inte velat se mig gråta på hennes dag, så jag ska försöka hålla mig från att brista ut i tårar.
 
Åren går men saknaden efter dig min älskade ME-syster växer sig allt starkare. Ibland känner jag mig extremt ensam utan dig vid min sida men din röst hörs alltid inom mig. Samtidigt så vet jag att du vakar över mig från himlen hela tiden. En vacker dag ses vi igen och då ska jag sjunga för dig precis som du gjorde för mig 2012. Du är evigt saknad älskade ME-ängel! Kramiz<3<3
 
Grattiz på födelsedagen kära ME-syster Annelie<3
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0